Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Κυριακή 12 Μαρτίου 2017

ΣΑΣ ΚΟΡΟΪΔΕΨΑ ΚΑΙ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗΝ!!

ΣΑΣ ΚΟΡΟΪΔΕΨΑ ΚΑΙ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗΝ!!

Η χθεσινή ανάρτησή μου ήταν:
<< ΚΑΛΟ ΣΗΜΑΔΙ, για την ολοκλήρωση της απόφασης του π. Δήμου Ερεσού –Αντίσσης, που αφορά στον αείμνηστο Γιάννη Β. Φωτιάδη>>.

Αυτό ατυχώς δεν θα γίνει, αφού σήμερα έγιναν στο Σύλλογο Αντισσαίων της Αθήνας εκλογές (σαράντα μέρες προ της συμπληρώσεως της διετίας και λήξεως καταστατικά της θητείας του ως χθες Δ.Σ.) .
Έτσι στο σαρανταήμερο ως την 19η Απριλίου τ.ε. που συμπληρωνόταν η διετία του Δ.Σ. και μετά την σχετική επιστολή μου της 20.2.2017 που πρωτοκολήθηκε με Α.Π. 88 / 7.3.2017, υπολόγιζα ότι τούτο και Πρόεδρος του σεβόμενοι τη σχετική ομόφωνη απόφαση της Γ.Σ. του Συλλόγου μας της 19.4.2015, θα έκαναν τα αδύνατα δυνατά να υλοποιήσουν αυτή.
Δεν γνωρίζω αν στη σημερινή εκλογοαπολογιστική διαδικασία, ο απερχόμενος Πρόεδρος / Δ.Σ. έδωσαν την κάποια εξήγηση.
Πάντως αυτό που έχω να πω είναι ότι στα πενήντα τόσα χρόνια που ασχολούμαι με τα των κοινωνικών/συνδικαλιστικών δράσεων και αγώνων, πρώτη φορά έχω δει Δ.Σ. μαζικού φορέα, να μη σέβεται και να μην υλοποιεί ομόφωνη απόφαση της Γ.Σ, που το έχει εκλέξει.
Οποίου το μέγεθος του σχετικού ηθικού βάρους εκ του σεβασμού των καταστατικών αρχών του Συλλόγου (καθώς παντα και παντού σε τετοιες διαδικασίες γίνεται), του απελθόντος Δ.Σ. και πρωτίστωσ βέβαια του Προέδρου του.
ΣΑΣ ΚΟΡΟΪΔΕΨΑ λοιπόν ΚΑΙ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗΝ και πάλι!! αφού δεν λαβαίνω την ΗΧΩ, ουδεμία άλλη γραπτή ειδοποίση έλαβα και ακόμη κανείς δεν με ειδοποίησε σχετικά. Έτσι δεν γνώριζα τίποτα για τις σημερινές εκλογές, πράγμα που ακόμη έκανε, ύστερα από πενήντα χρονια που είμαι μέλος του Συλλόγου, μέλος του Δ.Σ (δεκαετία 60-70) και Πρόεδρος του δύο φορές ( τη δεκαετία του '70 και τη δεκαετία του '90) για πρώτη φορά να ΜΗ συμμετάσχω σε εκλογοαπολογιστική διαδικασία του.
12.3.2017.

Δεν υπάρχουν σχόλια: