Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Τρίτη 6 Ιουνίου 2017

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΔΙΚΟ ΑΞΟΝΑ ΚΑΛΛΟΝΗΣ – ΣΙΓΡΙΟΥ



Δρ. Τάκης Χ. Ιορδάνης (Ph.D.)………………………………………………..  ΠΡΟΣ  ΤΟΥΣ

- Πρόεδρος της Επιτροπής Αγώνα για    ………………… ΘΕΣΜΙΚΑ  ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ

  τον «οδικό άξονα ΚΑΛΛΟΝΗΣ - ΣΙΓΡΙΟΥ» …………………. ΤΗΣ    ΛΕΣΒΟΥ  
- π. Δ/ύνων Σύμβουλος της Ελληνικής
  Βιομηχανίας Όπλων ……………………………………………………………… Κοιν : ΜΜΕ ΛΕΣΒΟΥ
Αγησιλάου 9 - Ηλιούπολη 163
Fax - Τηλ. 210 9737053    
κιν. 6977 503461      46 …………………   …………….   Αθήνα, 6  Ιουνίου 2017

ΑΝΟΙΚΤΗ   ΕΠΙΣΤΟΛΗ

ΓΙΑ ΤΟΝ  ΟΔΙΚΟ ΑΞΟΝΑ ΚΑΛΛΟΝΗΣ – ΣΙΓΡΙΟΥ

Επί 25 σχεδόν χρόνια έγραφα  σχετικά με την επένδυση της ΔΕΗ για το νέο εργοστάσιό της στο νησί μας, το εγκατεστημένης ισχύος 120 MW και ύψους 155.000.000 Ευρώ, μεταφέροντας σας τις απαντήσεις επί του θέματος των  εκάστοτε Διοικητών της. Ατυχώς ουδείς έκανε κάτι για να κεφαλαιοποιήσει το νησί μας το αντίστοιχο επιχειρησιακό σχέδιο της ΔΕΗ και να έχει τώρα το νέο εργοστάσιο της επένδυσης αυτής κατασκευασμένο, πράγμα που θα της έλυνε το ηλεκτρενεργειακό πρόβλημά της για τις επόμενες δύο γενεές. Αποτέλεσμα τελικό, σύμφωνα με την επιστολή του νυν Προέδρου  της ΔΕΗ  Εμμ. Παναγιωτάκη προ εβδομάδων, την οποία και δημοσιοποίησα, ουσιαστικά η δημιουργία του, μετετέθη  «εις τας Ελληνικάς καλένδας».  Στην πράξη δηλαδή,  χάθηκε η μεγαλύτερη επένδυση του Δημοσίου που θα γινόταν ποτέ στη Λέσβο.

Πολύ φοβούμαι το ίδιο θα γίνει και με τη μεγαλύτερη επένδυση  στο Αιγαιακό Αρχιπέλαγος που βρισκόταν στη φάση της υλοποίησης της από το 2013, αυτή του έργου «οδικός άξονας Καλλονής – Σιγρίου», ύψους 44.500.000 Ευρώ.
Αυτό δε γιατί.
ΕΝΩ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΠΙΡΤΖΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΉ ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΑΣ "ΤΟΝ ΚΑΛΛΟΝΗΣ ΣΙΓΡΙΟΥ" ΒΛΈΠΩ ΌΤΙ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΜΑΚΑΡΙΟΤΗΤΑ.  ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;!
.Προσπαθώ να σηματοδοτήσω όπου μπορώ και πρέπει τη δύσκολη καμπή στην οποία βρίσκεται το έργο μας μετά τα λεχθέντα από τον Υπουργό, κατά τα πιο κάτω:
«Για την περίπτωση του δρόμου Σίγρι - Καλλονή επισήμανε ότι διαπιστώθηκαν πως - με τις προηγούμενες κυβερνήσεις - υπήρξαν μελέτες με λάθος στοιχεία, με λάθος περιγραφή εργασιών, και συνεπώς πρέπει να δει η Βουλή αν το έργο αυτό θα συνεχιστεί με συμπληρωματική σύμβαση ή αν θα τερματίσει.»
Ως παλιός Πρόεδρος των Μεταλλειολόγων Μηχανικών Ελλάδος και ως μέλος επί χρόνια  επιτροπών, κ.άλ. του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, γνωρίζω καλά απ’ τα πρώτα βήματα του ως συνδικαλιστή στο χώρο των Μηχανικών τον άνδρα και έτσι επειδή ξέρω ότι συνήθως δεν μπλοφάρει η πιο πάνω δήλωσή του με προβληματίζει έντονα για να μη πώ ότι με φοβίζει.
Η από μέρους του οποιουδήποτε μπορεί να στηρίξει την προσπάθειά μας κατά όποιο τρόπο θεωρεί πρόσφορο είναι καλοδεχούμενη αλλά και αναμενόμενη . Είναι κρίμα, το μοναδικό ουσιαστικά έργο κλίμακος που γίνεται στο νησί μας (εξαιρουμένου του προ 60 χρόνων γενομένου Λιμανιού της Μυτιλήνης) από της απελευθερώσεως του προ 102 χρόνων, να σταματήσει. Το σταμάτημα αυτού συνεπάγεται και την μη εκτέλεση του άλλου μεγάλου έγρου για τη Δυτ. Λέσβο, το Λιμάνι του Σιγρίου. Οι συνέπειες αυτών, τελικά η παντελής ερήμωση των χωριών μας.
Ελπίζω όταν θα συζητείται το θέμα στην Επιτροπή, νομίζω Θεσμών και Διαφάνειας εμείς της Επιτροπής Αγώνα μετά την από 27 Μαΐου 2017 επιστολή μας προς τον Πρόεδρο της Βουλής, θα είμαστε εκεί για να βοηθήσουμε να μη χαθεί το έργο για πάντα και καταδικαστεί ο τόπoς μας σε μόνιμο μαρασμό και μιζέρια.
Άραγε όλοι εσείς που είσαστε θεσμικά αρμόδιοι, αντέχετε να δείτε χαμένο αυτό το σωσίβιο για όλο το νησί μας έργο;

Σας χαιρετώ πατριωτικά

 Ο Πρόεδρος της Επιτροπής Αγώνα

Δεν υπάρχουν σχόλια: