Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Σάββατο 23 Δεκεμβρίου 2017

Ζητείται η δεύτερη γενιά…



Ζητείται η δεύτερη γενιά…

Τις μέρες αυτές οι παροικιακοί Σύλλογοί μας θα έχουν τις διάφορες εκδηλώσεις τους . Έτσι θεωρώ ότι είναι οι πλέον κατάλληλη περίοδος η δεύτερη γενιά, οι νέοι μας να προσεγγιθούν, απ' την πρώτη, εμάς τους μεγαλύτερους και γεροντότερους και να "κατηχηθούν" κατά το δυνατόν για να πεισθούν οι νέοι ότι η στήριξη του Συλλόγου τους απ’ αυτούς  είναι πιά το ζητούμενο σήμερα. Τώρα που οι σκαπανείς της ίδρυσης τους λίγο πολύ έχουν  πιά φύγει απ’ το προσκήνιο, μόνο αν οι νέοι το θελήσουν και πλαισιώσουν το Σύλλογό τους τότε και μόνο τότε ο Σύλλογος τους θα εξακολουθήσει να υπάρχει  και ακόμη να μακροημερεύσει. Ας πάρουν ως παράδειγμα  τους φίλους μου Μεσοτοπίτες κατά πως γράφω στο άρθρο μου που επισυνάπτω.
Αν τούτο δεν γίνει πολύ φοβούμαι ότι το μέλλον τους θα είναι δυσοίωνο.
…………………………………………………………………….24.12.2017
ΚΑΛΑ  ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ



ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΜΑΣ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥΣ :
http://www.emprosnet.gr/apopseis/ziteitai-i-deyteri-genia
( Η φωτογραφία είναι απ' την Πλατεία της Άντισσας (μέρος της)

Στα μέσα της δεκαετίας του ’70, κατά τις μεταπτυχιακές μου σπουδές στην Αγγλία, στους «Times» του Λονδίνου, που είχαν ένα αφιέρωμα για την Ελλάδα, μετ...
EMPROSNET.GR


Δεν υπάρχουν σχόλια: