Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Σάββατο 24 Φεβρουαρίου 2018

Για τα "Αταξίδευτα όνειρα " της ποιήτριάς μας Πέρθας Καλέμη , συν-Λαψαρνιώτισσας

Για τα "Αταξίδευτα όνειρα " της ποιήτριάς μας Πέρθας Καλέμη , συν-Λαψαρνιώτισσας

<<Δρ. Τάκης Χ. Ιορδάνης……………………………..…..Προς την 

- Πρόεδρος του Αναπτυξιακού Συνδέσμου…………....….. Ποιήτρια
«ΠΙΤΤΑΚΟΣ Ο ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ»…………........ .κ. Πέρθα Καλέμη
- π. Διευθύνων Σύμβουλος της……………………........Τσιμισκή   1
Ελληνικής Βιομηχανίας Όπλων………………….....Μυτιλήνη  811 31
-π.Πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου………...……….ΛΕΣΒΟΣ
 Μεταλλειολόγων Μεταλλουργών Μηχανικών
Αγησιλάου 9 - Ηλιούπολη 163 46
Τηλ.- Fax 210 9737053 - κιν. 6977503461
                                                                              
Αθήνα,   22 Φεβρουαρίου 2018             

Πέρθα, καλή μου Πέρθα και συν-Λαψαρνιώτισσα

Γέννα και θρέμμα της Λαψαρνιώτικης γής, που και σένα σε έρανε και σε ραίνει το αλμυροστάλι του κατάγιαλού μας στο «Κύμα», που ακόμα  ο υπέρλαμπρος Λαψαρνιώτης φωτοδότης Ήλιος καταύγασε και  καταυγάζει τη ψυχή σου και  τέλος  που το Α(Ο)ρφικιανό παθιάρικο Φεγγάρι σε ποδηγέτησε και σε ποδηγετεί στα μυστηριακά μονοπάτια των Μουσών, αξιώθηκες να πραγματοποιήσεις τα «Αταξίδευτα Όνειρά» σου.
Εκεί στο περιβόλι των Μουσών μυήθηκες  απ’ τη Τερψιχόρη, την Ερατώ και την Καλλιόπη και στόλισες εξαίσια  την ταξιδιάρικη αυτή Κιβωτό σου.  
Κι εγώ, που από τα φοιτητικά μου χρόνια έχω να μπώ στο περιβόλι τους, τότε που είχα το χρόνο να διαβάζω τον παλαιϊνό  Καβάφη ή το σύγχρονο τότε Σεφέρη και επίσης άλλους, πώς να ανέβω και να συνταξιδέψω μαζί σου  στα «Αταξίδευτα Όνειρά» σου, στο καλοτάξιδο αυτό σκαρί σου ;;!!
Ένας «πούρος» Μηχανικός (κατά πως μας έλεγε αξέχαστος καθηγητής μου), που μια ζωή πάλευα με βάση τον ορθό λόγο και  τους αριθμούς, με το έργο και τα έργα, με τα μέταλλα και τις αντοχές,  με μηχανές και αποδόσεις, με επενδύσεις , αποσβέσεις και ανταποδόσεις, τέλος που ως άνθρωπος έπαιρνα τη δύναμή μου ως άλλος Ανταίος, πατώντας πάντα στη Γη, πώς να απογειωθώ και να πετάξω μαζί σου στα «Αταξίδευτα Όνειρα» σου;;!
Έτσι, τόσες βδομάδες τώρα αφ’ ότου η ευγένειά σου μου έστειλε την ‘‘μη μου άπτου’’, πορσελάνινη και αμόλυντη αυτή Κιβωτό σου, δε τολμούσα να την αγγίξω, αφού θεωρούσα ότι «δεν διέθετα ένδυμα ίνα εισέλθω εν αυτή».
Αφού ξεπέρασα πιά τις αδρανειακές μου αυτές δυνάμεις, το αποτόλμησα. Και μπήκα !! Μπήκα στα ενδότερά της. Και πράγματι θαμπώθηκα. Η «Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων» ίσως στην περίπτωσή της να είχε θαμπωθεί λιγότερο. Τα γιορντάνια, τα μαλάματα,  τα μπριλάντια και τα κάθε λογής πολύτιμα πετράδια που την έχεις  στολισμένη να λαμπιρίζουν σε κάθε γωνιά της και τα κάθε λογής ποικίλματα της γραφής σου στην κάθε λέξη σου, στην κάθε έννοιά σου και την κάθε φράση σου με έκαναν να μένω ενεός, θαυμάζοντας τη σκέψη της ποιήτριας.
Οι βιωματικές σου αναφορές, τόσο οικείες και σε μένα με μετέφεραν με ιμάντα κίνησης τον συνειρμό εκεί στα δικά μου, τα όμορφα, τα αληθινά και τα αξέχαστα των παιδικών και εφηβικών μου χρόνων. Εκεί που η στοργή και  προστασία των γονιών μας, μας  καθοδήγησε στη στράτα του ‘‘καλού καγαθού’’.
Η αναφορά σου τέλος στα Λάψαρνά μας και μάλιστα δύο φορές, στα «Αταξίδευτα Όνειρα» σου, τα κάνεις να «ταξιδεύουν» κι αυτά μαζί τους στου Κόσμου τις γωνιές και για όσα τέρμινα οι άνθρωποι θα ξέρουν και θα μπορούν να διαβάζουν. Άξια λοιπόν του μισθού των εμπνεύσεων σου, καλή μου Λαψαρνο-γειτόνισσα του Καλεμοσοϊού κόρη, καλή μου Περμαθούλα.
Κλείνω και σου εύχομαι με μια Λαψαρνιώτικη ευχή. Με το καλό και στα ταίρια του και γρήγορα.
Σου υπόσχομαι τότε στην βιβλιοπαρουσίαση του, θα είμαι μαζί σου και αν θα το ήθελες και εσύ, θα είμαι ένας εκ των παρουσιαστών του.

Με πολύ εκτίμηση &
ξεχωριστή Λαψαρνιώτικη αγάπη   >>

Δεν υπάρχουν σχόλια: